Vi alla motiverar oss själva till saker på olika sätt, dock tycker jag denna tjejs sätt är det bästa!

Ett motivationskollage på väggen med:
- Hur många kilon att gå ner
- Inspirationsbilder/texter
- Olika träningsövningar att göra hemma
- En bikini som en del av det stora målet

Tänk att vakna upp till detta varje morgon och känna " SHIT vad grym jag är, kolla hur många kilon jag redan strukit och tänk den dagen då jag kommer använda den där bikinin på stranden, MÅSTE KÄMPA!!! "

För er som har svårt till att hålla er på banan så är detta ett superbra tips att antingen hänga upp på väggen i sovrummet (eller lite mer gömt innanför garderobsdörren om man inte vill visa upp det/förstöra inredningen)

Själv har jag gjort ett litet kollage på ett A4 som jag har på mitt nattduksbord,
ska nog göra ett nytt snart så man blir motiverad på nytt!


   2012-06-08 | 23:17:33                            Kommentera - 1 kommentarer

Tigerhonan - Min väg till ett hälsosammare liv har kommenterat:

Låter bra det, ska börja med att fixa ordning en design och lägga upp alla mina nuvarande tavlor först och främst :)

2012-06-09 | 09:21:06
URL: http://www.tigerhonan.net



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: