Sarah om x:
Tack för en bra blogg! Hittade din blogg i januari i år och har sen dess gått ner drygt 20 kilo med hjälp av din blogg samt "ät mindre, träna mer"-metoden. Har fortfarande 15 kilo kvar innan jag är nöjd, men jag är ändå stolt över min viktnedgång hittills.

TACK TACK TACK för att du hållt igång min motivation! <3


TACK SJÄLV UNDERBARA DU :')

-20 kilo!! Du är ju helt sjukt duktig, bara för det ska jag släpa ut mitt arsle nu på en powerwalk för du gav mig ännu mer motivation genom att skriva denna underbara kommentar.


Du ska vara mer än stolt för det du åstadkommit. De flesta ger upp men med motivation och vilja så kan alla nå sina mål! Du kommer att klara detta och snart står vi där på mållinjen tillsammans!


Det är för läsare som dig Sarah jag forsätter att hålla igång denna blogg! <3






   2012-06-10 | 16:57:28                            Kommentera - 0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: