Ville göra denna blogg lite mer personlig genom
att göra lite privata inlägg om mig och min träning.
 

Vem är jag?
- 20 årig tjej som bor utanför Sthlm och pluggar på ett av de stora Uni där.
- Pendlat mellan övervikt, normalvikt, vältränad och NU: tillbaka till övervikt och lathet...
- Jobbar på att göra något åt det där ^
 
Varför jag har denna blogg kan Ni läsa om i menyn till höger!
 
Idag har jag haft en awesome dag i matväg och träningsväg.
F: Havregrynsgröt m. sylt och mjölk
L: Plättar m. sylt
Me: Mannafrutti
Mi: Kycklingwok
Kv: Grönt te och gröna druvor
 
Träning: 40 min morgonpromenad, 20 min Crosstrainer och 45 gym (fokus på ben)
 
Sist jag var vältränad, och älskade hur jag såg ut, åt jag NORMALT och tränade HÅRT!
Jag behövde inte svälta mig för att få en snygg kropp!
 
Just det, beställde även Active Fat Burner + Eat Control idag från gymgrossisten så kommer bränna ännu mer fett än vad jag gör med träning samt att jag har några Ripped Caps kvar som gör att jag orkar sjukt mycket mer på gymmet OCH i skolan.

mina magmuskler i vila, uj uj vad jag saknar detta!!


   2012-11-18 | 21:49:00                            Kommentera - 1 kommentarer

Milena har kommenterat:

Hej!
Eyy, jag har precis flyttat till sthlm, var gymmar du? :)

Svar: Jag gymmar på KI's studentgym och i Knivsta :)
TILLY BJØRSHOL

2012-11-18 | 22:41:44
URL: http://mellia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: