GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!

Hoppas Ni njutit av ledigheten och är redo för ett nytt år!

Själv är jag redo för att fortsätta på LCHF som jag påbörjade i början av dec lite halvhjärtat för att NU, I ÅR, köra hårt som fan på det då jag mådde så mycket bättre, gick ned i vikt och blev piggare!
 
  • Hur ska Ni leva detta år? Samma gamla vanor eller har Ni bestämt att det är dags att starta om på nytt och göra något helt tvärtemot det Ni är van med?? Berätta :)


   2013-01-04 | 00:10:49                            Kommentera - 2 kommentarer

Frida har kommenterat:

Jasså så du är tillbaka nu? :)

Svar: Har fortfarande för mkt med skolan att göra men blir rörd att se att så många går in här varje dag så var tvungen att uppdatera lite ;) Funderar dock på att göra en kategori om mig själv så det kanske tar lite mindre tid iaf än att lägga upp alla bilder :)
TILLY BJØRSHOL

2013-01-07 | 09:57:07
URL: http://rockabillygirl.se

Emma har kommenterat:

Jag började själv med LCHF för 4 dagar sedan :) Lite jobbigt då jag inte kommit igång med saker man får äta och recept på mat. Men det löser sig snart och jag mår redan bättre! Blir inte alls lika hungrig osv :D

2013-01-11 | 11:33:24
URL: http://emmasfuckinglife.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: