2013-01-08 | 10:30:00                            Kommentera - 2 kommentarer

Amanda har kommenterat:

Hej!
Det är första gången jag besöker bloggen (så vet ej om ni har gjort ett sånt inlägg)

Jag vill få min dröm kropp (även om jag är vacker nu!!) så min fråga är om ni skulle lägga upp i ett inlägg En veckas mat (frukost,mellanmål, lunch, mellanmål & kvällsmat) samt träning på det (helst utan gym då jag ej gymmar) så kan jag lägga upp ett schema här hemma. Jag behöver hjälp på traven. Snälla? :D
ha det bäst!

2013-01-10 | 22:15:49

Emma har kommenterat:

Du säger att du äter LCHF ? Om du har tid så vore det väldigt motiverande om du la upp något favoritrecept då och då. Jag har problem med att behöva handla hela tiden och då det inte finns pengar så blir det omelett ganska ofta. Så ett litet förslag till bloggen :) för mig så är det mer motiverande att höra hur du tränar och lever, hur mycket du gått ner eller tappat i midjan. För du är i samma sits som mig. Tränar och äter LCHF :)

Svar: Fixar det så fort jag fått igång bloggen med design och allt :) Fixar hela nätterna ;D Roligt att du äter LCHF och tränar, vi orkar vi också ;D
TILLY BJØRSHOL

2013-01-13 | 09:52:25
URL: http://emmasfuckinglife.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: